Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pohlednice kupujeme stále méně. Za 20 let se jejich prodeje propadly o 90 procent

Internet a drahé známky jsou zřejmě hlavní důvody, proč se za posledních 20 let výrazně propadly prodeje turistických pohlednic. Jeden z největších vydavatelů a organizátor každoroční soutěže o nejkrásnější pohlednici Marcel Goetz odhaduje propad za toto období až o 90 procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

17. 1. 2016 19:21

Já bych se toho nebál. Stane se z toho holt záležitost pro speciální příležitost; místo běžného komunikačního prostředku to bude něco výjimečného. Určitě to zcela nevymizí.

0 0
možnosti

18. 1. 2016 7:31

Je to tak. Cena známek není až tak rozhodující, ale užší komunikační možnosti viz mobil či email značně změnily možnosti kontaktu se známými a příbuznými. Ano, pohlednice nevymizí, protože vždy mají osobní vyšší hodnotu než třeba SMS.

0 0
možnosti

17. 1. 2016 17:33

To je ale hodně hloupá ilustrační fotografie. Článek psaný česku a nějaká cizácká schránka!!!

0 0
možnosti

17. 1. 2016 7:54

Ceny známek jsou opravdu nehorázné. Bohužel i pro důchodce, jimž stát stále "cpe" další peníze, dokonce 40,-Kč. Kdysi dáááávno jsem posílal rodině a přátelům na svátky a k narozeninám cca 80 - 90 pohlednic ročně. Stejný počet jsem i dostával a ručně psané "lístky" byly osobní a dělaly radost. Bohužel dnes na to již nemám, tak to odbývám SMS a mailem.

0 0
možnosti