náhledy
Když jsem si začala vymýšlet další cestovatelské dobrodružství, tuktuk byl samozřejmou součástí plánu.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
O tři měsíce později jsme rozjeli crowdfundingovou kampaň a o další měsíc a půl já a další čtyři ženský vyrazily do Bogoty.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
První tuktuk, se nám podařilo koupit necelý týden po příjezdu. Čtyři roky starý, na první pohled docela zachovalý, italský Piaggio.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
5 holek v tuktuku skrz Jižní Ameriku. Když jsem tuto větu řekla poprvé nahlas, nikdo a ani já ji nebral vážně.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
A protože můj manžel není úplně cestovatelských typ, rozhodla jsem se udělat dobrodružství v holčičím stylu.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Když jsem si začala vymýšlet další cestovatelské dobrodružství, tuktuk byl samozřejmou součástí plánu.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Na tuktuk jsem si myslela už přes dva roky. Vymyšlených dobrodružství s ním jsem měla nespočet, ale to úplně první jsem si splnila se svým manželem Danem teprve na konci minulého roku.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Je vám 32 let a stojíte před rozhodnutím, jaké první motorizované vozidlo ve svém životě si pořídíte. Červený kabriolet, Clio po babičce nebo ojetý tuktuk?
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
A protože nás je pět holek máme tuktuky dva. A tak i dva velké problémy …
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
To je naše vozítko, kterým v následujících měsících plánujeme ujet přes 6 000 km. Z Kolumbie do Bolívie, přes nejvyšší horu světa, incké ruiny a největší solnou pláň na světě.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
To je naše vozítko, kterým v následujících měsících plánujeme ujet přes 6 000 km. Z Kolumbie do Bolívie, přes nejvyšší horu světa, incké ruiny a největší solnou pláň na světě.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Tuktuk nebo chcete-li, motorizovaná tříkolka, má výkon deset koní, jeden válec a baterku tak slabou, že vás ani nenapadne do zapalování strkat jakékoliv elektro zařízení.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Tuktuk nebo chcete-li, motorizovaná tříkolka, má výkon deset koní, jeden válec a baterku tak slabou, že vás ani nenapadne do zapalování strkat jakékoliv elektro zařízení.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz
Možná jste s ním už jednou v životě jeli. Malý, smradlavý, nesmírně hlučný a nepohodlný. Ideální jako taxík, ale pro delší trasy naprosto nevhodný. V zatáčkách nestabilní a v kopcích budí tak velkou nedůvěru, že za ním ostatní auta jedou s několikametrovým odstupem.
Autor: Šárka Kašparová/luckycesta.cz